Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@22:02:32 GMT

عزت اللهی: محرومیت در اولین بازی؟ نمی توانم بیان کنم که چقدر حسرت می خورم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۳۴/عزت_اللهی_محرومیت_در_اولین_بازی_نمی_توانم_بیان_کنم_که_چقدر_حسرت_می_خورم

عزت اللهی: محرومیت در اولین بازی؟ نمی توانم بیان کنم که چقدر حسرت می خورم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درباره شرایط تیم ملی بهتر است از کادر فنی سؤال کنید.

طرفداری- سعید عزت‌اللهی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت:

کار تیم ملی به تازگی شروع شده است و دیروز اولین جلسه‌ای بود که کل تیم با هم تمرین کردند. اردوی خوبی در ترکیه خواهیم داشت و دو دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا خودمان را صددرصد آماده جام جهانی کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی در مورد اینکه چقدر حسرت می‌خورد که به دلیل محرومیت در اولین بازی تیم ملی حضور نخواهد داشت، تصریح کرد:

آنقدر حسرت بزرگی است که نمی‌توانم آن را بیان کنم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی سربلند باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه شرایط تیم ملی را چطور می‌بیند، گفت:

شرایط تیم ملی را کی‌روش و کادر فنی بپرسید. نفرات تیم ملی دیر اضافه شدند. ما تنها سه جلسه تمرین کردیم و بازیکنان هم به خاطر سفرهایی که داشتند، خسته بودند. با این وجود، اردویی در پیش داریم و باید برای جام جهانی آماده شویم. صددرصد برای پرچم تیم ایران در جام جهانی می‌جنگیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۳۴/عزت_اللهی_محرومیت_در_اولین_بازی_نمی_توانم_بیان_کنم_که_چقدر_حسرت_می_خورم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: