Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:06:10 GMT

12 فروردین روز مردم سالاری است/ نگاه غربگرایی مسئولان اقتصاد کشور را فلج کرده است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۹۱/۱۲_فروردین_روز_مردم_سالاری_است_نگاه_غربگرایی_مسئولان_اقتصاد_کشور_را_فلج_کرده_است

12 فروردین روز مردم سالاری است/ نگاه غربگرایی مسئولان اقتصاد کشور را فلج کرده است

سید مرتضی حسینی یادآور شد: ابر قدرت های جهان ادعای دموکراتی را داشتند در حالی که کشور اسلامی ایران دموکراتی را به وجود آورد که در آن هم مردم و هم دین صاحب نظر است بر همین اساس روز جمهوری اسلامی روز مردم سالاری دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی حسینی در گفت وگو با پایگاه خبری ندای البرز با تبریک به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی، مردم سالاری را تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که دو قطب شرق و غرب قدرت نمایی کرده و هر کشوری باید برای امورات کشوری خود با این دوقطب هماهنگ کرده، امام راحل به جهانیان فهماند که بدون این دو قطب بزرگ جهان می توان کشور را اداره کرد. این نماینده سابق مجلس یادآور شد: ابر قدرت های جهان ادعای دموکراتی را داشتند در حالی که کشور اسلامی ایران دموکراتی را به وجود آورد که در آن هم مردم و هم دین صاحب نظر است بر همین اساس روز جمهوری اسلامی روز مردم سالاری دینی است. وی با بیان اینکه تلفیق دین و آرای مردم به عنوان یک حکومت اسلامی در ایران شکل گرفته است، گفت: از اوایل انقلاب کسانی افرادی بودند که دین اسلام را قبول نداشتند و حرف ها و افکارشان بوی غرب گرایی یا شرق گرایی را داشت. حسینی با یادآوری به اینکه امام راحل افکار غربی و شرقی را قبول نداشتند، بیان کرد: امام راحل اساس حکومت ایران را حکومت اسلامی می دانست و تنها جمهوری اسلامی را قبول داشت و بیشتر از ۹۸ درصد مردم به خاطر باورها و اعتقادهای دینی خود و تبعیت از امام و رهبرشان به جمهوری اسلامی رای دادند. وی عنوان کرد: امروز همچون اوایل انقلاب کسانی هستند که نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران مستقل بوده و در تلاش هستند ایران را وابسته به غربی ها کنند. این کارشناس سیاسی با بیان اینکه افرادی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارند که ضد انقلاب نیستند، ادامه داد: این افراد در داخل نظام آرام، آرام کاری را که خواسته غربی ها است را انجام می دهند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در بخش اقتصاد کشور شده است. وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در بحث اقتصاد جامعه پیش آمده نگاه غرب گرایی برخی از مسئولان کشوری بود که اگر دیدگاه غربی این افراد تغییر پیدا کند به طور یقین مشکلاتی همچون تورم، بیکاری، گرانی در جامعه برطرف می شود. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۹۱/۱۲_فروردین_روز_مردم_سالاری_است_نگاه_غربگرایی_مسئولان_اقتصاد_کشور_را_فلج_کرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: