Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@19:13:17 GMT

مردم سالاري ديني؛ از ارزشمندترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۹۴/مردم_سالاری_دینی_از_ارزشمندترین_دستاوردهای_انقلاب_اسلامی

خبرگزاري آريا- نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با صدور پيامي در گراميداشت 12 فروردين؛ روز "جمهوري اسلامي ايران" ، تاکيد کرد: مردم سالاري ديني يکي از عالي‌ترين و گرانبهاترين دستاورد هاي انقلاب اسلامي است که امروز تجربه ارزشمندي فراروي بشر قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين پيام آمده است؛
حماسه دوازدهم فروردين‌ماه سال 1358 يادآور انتخاب تاريخ‌ساز "جمهوري اسلامي" به عنوان نظام حاكم از سوي ملت بيدار ايران است ؛ روزي که ؛ نويد‌بخش پگاه پيروزي و غلبه حق عليه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملت فهيم و انقلابي ايران در يک "همه پرسي " خيره‌ كننده با تكيه بر آموزه‌هاي دين مبين اسلام، با انتخاب نظام مبتني بر ولايت فقيه و مردم‌سالاري ديني، منافع قدرت‌هاي زورگو و سلطه‌جو را با چالش جدي مواجه كرد و در استمرار آن در اطاعت آگاهانه از رهبري حكيمانه حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي عزيز (مدظله‌العالي) مركز توجه دنياي اسلام و منشاء شكل‌گيري نهضتي فراگير و فراتر از جغرافياي انقلاب و مرزهاي جمهوري اسلامي شد و سردمداران نظام‌ سلطه و استكبار جهاني را بيش از گذشته مورد خشم و نفرت انقلابي ملت‌ها قرار داد.
دراين پيام با اشاره به اينکه با پيروزي انقلاب اسلامي، ملت ايران بدون اعتنا به الگوهاي رايج در دنيا و طرد نظام‌هاي حاکم و استکباري، نظام کارآمد و پاسخگو را بر پايه ايمان ديني و مقبوليت مردمي بنا نهاد، آمده است ؛ با گذشت 38 سال از استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، هر روز نمادها و مظاهر نويني از خصوصيات منحصر به فرد و بي‌نظير حکومتي برخاسته از آموزه‌هاي اسلام ناب محمدي (ص) و اراده ملت انقلابي ايران اسلامي، نگاه جامعه جهاني به ويژه ملت‌هاي آزادي‌خواه و حق‌طلب را به خود معطوف مي‌سازد.
بي شک "ولايت مداري "، "وحدت"، "بصيرت" مردم خداجوي وانقلابي كشورمان ضامن تداوم حيات انقلاب و نظام اسلامي بوده و يقيناً دسيسه‌هاي گوناگوني چون " تحريم" و "تهديد" كه ناشي از خشم و استيصال دشمنان ديرين ملت بزرگ ايران است، همچون گذشته در مسير پيشرفت و اعتلاي کشور ناکار آمد و خنثي خواهد بود.
اين پيام با اشاره به اينکه اعتراف دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي به برتري و موقعيت راهبردي ايران اسلامي در سطح منطقه و نقش‌آفريني‌هاي موثر آن در رفع چالش‌هاي پيراموني از واقعيت‌هاي انکار ناپذير عصر حاضر است، مي افزايد: ترديدي نيست اين جايگاه ممتاز مرهون استقرار نظام مترقي مبتني بر ولايت فقيه، مردم‌سالاري ديني، حضور آگاهانه و با بصيرت مردم عزيز ايران اسلامي در صحنه ‌ها و مقاطع حساس مختلف است که پرچمدار سلطه‌گريزي، استکبار ستيزي و فريادگر عدالت و معنويت در عصر جاهليت مدرن بوده و افق‌هاي نويدبخشي را فراروي آينده بشريت گشوده است.
نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با پاسداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و مدافعان حرم تاکيد دارد: بدون شک نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با تمسک به آموزه‌هاي قرآن، عترت و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب و همچنين ملتي فهيم و بيدار، راه پرافتخار خود را در پيشرفت ، تعالي همه جانبه و کسب دستاوردهاي تاريخ‌ساز در زمينه‌هاي مختلف ادامه مي دهد و آرمان‌هاي متعالي خود را همچنان به مثابه الگويي بي‌بديل براي پيروزي نهضت‌هاي آزادي‌بخش عرضه مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۹۴/مردم_سالاری_دینی_از_ارزشمندترین_دستاوردهای_انقلاب_اسلامی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: