Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@08:45:14 GMT

برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۵۲/برگزاری_نخستین_جشنواره_ملی_ایده_و_طرح_های_فناورانه_دانشگاه_پیام_نور

برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی کریمی گفت: نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با حضور 40 صاحب ایده برتر و مهمانانی از معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وزارت صنعت و معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری نانو و سرمایه گذاران و حامیان این جشنواره در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کریمی ادامه داد: تا کنون بالغ بر 1500 ایده متشکل از ایده اساتید ،دانشجویان و کارکنان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای در سامانه این جشنواره ثبت شده است.

وی تصریح کرد: ایده های دریافت شده در دو مرحله داوری اولیه شدند (26 فروردین و 2 اردیبهشت ماه) که 40 ایده برتر برای رقابت به روز اول جشنواره معرفی خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور افزود: روز اول جشنواره 40 ایده برتر هر کدام بین 5 تا 7 دقیقه داوری و در پایان روز اول از بین این 40 ایده ، 10 ایده برتر به روز دوم جشنواره جهت تقدیر و اهدا جوایز معرفی خواهند شد.

کریمی خاطر نشان کرد: در پایان روز اول (10 اردیبهشت ماه) دو کارگاه آموزشی تخصصی (با ارائه گواهی حضور) برگزار خواهد شد. روز دوم از ساعت 8 تا 11 برنامه بازدید از نمایشگاه فن بازار را داریم و سپس از ساعت 11 تا 13 مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نخستین جشنواره ملی ایده و طرح های فناورانه را برگزار خواهیم کرد.

دکتر کریمی در پایان گفت: استقبال بسیار خوب ایده پردازان و مبتکرین در ثبت و ارسال ایده، نشان از رشد چشمگیر این جشنواره ملی و نشان از توانمندی دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری دارد. و جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور به نوعی مهمترین جشنواره ایده دانشگاهی بعد از جشنواره ایده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۵۲/برگزاری_نخستین_جشنواره_ملی_ایده_و_طرح_های_فناورانه_دانشگاه_پیام_نور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: