Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:39:57 GMT

برگزاری نمایشگاه فن بازار همزمان با جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۵۳/برگزاری_نمایشگاه_فن_بازار_همزمان_با_جشنواره_ایده_و_طرح_های_فناورانه_دانشگاه_پیام_نور

برگزاری نمایشگاه فن بازار همزمان با جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: نمایشگاه فن بازار همزمان با جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر کریم نجفی برزگر ،با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه فن بازار همزمان با جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور با همکاری معاونت پژوهش و فناوری 10 و 11 اردیبهشت ماه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نجفی ادامه داد: دانشجویان مخترع و مبتکر دانشگاه پیام نور تا کنون بالغ بر 900 طرح خود را طی سالیان گذشته در اداره ثبت اختراعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسانده اندو حدود 30 اختراع توانسته است از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور تایید لازم را دریافت نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی تصریح کرد: حدود 30 مخترع دانشگاه توانستند با طرح و ایده و ثبت اختراع خود عضویت در بنیاد ملی نخبگان دریافت و توسط محصول فناورانه خود،شرکت تشکیل دهند و مراحل دانش بنیان شدن آن را پیگیری نمایند ، و روز یازدهم اردیبهشت ماه سا جاری در نمایشگاه فن بازار شاهد محصولات آنها خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان مخترع دانشگاه پیام نور طی سالیان گذشته با طرح خود توانستند 129 مدال در مسابقات بین المللی اختراعات (به ترتیب از کشورهای سوئیس ، روسیه، رومانی، کرواسی، آلمان، بلژیک، انگلستان، فرانسه، کره جنوبی، مالزی، لهستان، چین تایپه، تایوان، صربستان، مجارستان، کویت) که شامل 40 مدال طلا، 56 مدال نقره و 33 مدال برنز است کسب نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نجفی در پایان افزود: نمایشگاه فن بازار و جشنواره ایده و طرح های فناورانه دانشگاه پیام نور نشان از بلوغ و توانمندی این دانشگاه در عرصه فناوری است و در راستای پیام مقام معظم رهبری(دام عزه) مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال ، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی در نظر دارد در جهت تولید اختراعات دانشجویان و معرفی آنها به سازمان های دولتی و خصوصی مرتبط، و ایجاد بستری برای اشتغال ، هماهنگی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۵۳/برگزاری_نمایشگاه_فن_بازار_همزمان_با_جشنواره_ایده_و_طرح_های_فناورانه_دانشگاه_پیام_نور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: