Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:34:39 GMT

تدوین دستورالعمل مناظره های دانشجویی دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۵۴/تدوین_دستورالعمل_مناظره_های_دانشجویی_دانشگاه_پیام_نور

تدوین دستورالعمل مناظره های دانشجویی دانشگاه پیام نور

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت: دستورالعمل مناظره های دانشجویی فراهم شده است و مراکز و واحدها می توانند اقدام به برگزاری مناظره های دانشجویی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور،سید ابوالحسن ترابی در جمع مسئولین فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: از نظر قوانین فرهنگی مشکل نداریم بلکه مشکل اصلی ما اجرای قوانین و آیین نامه هاست که باید سعی در اجرای بهتر و دقیقتر آنها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضروریست که بودجه فرهنگی در جای خودش هزینه شود.

وی افزود: دانشجویان سرمایه اصلی ما و اولویت ما در کارهای فرهنگی هستند بنابراین برای ارتقای سطح فرهنگی آنها نهایت تلاش و کوشش باید انجام پذیرد. در این زمینه ضروریست که استعداد های برتر دانشجویان شناسایی شود و از آنها حمایت لازم صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام در خصوص نقش دانشجویان در انتخاب پیشرو گفت: دانشجویان در روشنگری جامعه برای مشارکت در انتخابات نقش موثری دارند و با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی می توانند در این موضوع وارد شوند و زمینه را برای شور و نشاط سیاسی و حضور حداکثری فراهم کنند اما لازم است که وارد مسائل حاشیه ای نشوند بلکه با استدلال و گفتگو به این مقوله بپردازند.

وی افزود: دستورالعمل مناظره های دانشجویی فراهم شده است و مراکز و واحدها می توانند اقدام به برگزاری مناظره های دانشجویی کنند.

ترابی در خصوص مستندسازی و اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی صورت گرفته تاکید کرد:نکته ای که مهم است، انعکاس فعالیت های فرهنگی است؛ باید مجموعه فعالیت ها را ثبت کنیم و به شکل ها ی مختلف مستند سازی کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۵۴/تدوین_دستورالعمل_مناظره_های_دانشجویی_دانشگاه_پیام_نور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: