Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:44:06 GMT

تجهیز کتابخانه‌های باز ایثار و شهادت دانشگاه پیام‌نور لرستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۶۰/تجهیز_کتابخانه_های_باز_ایثار_و_شهادت_دانشگاه_پیام_نور_لرستان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد ویسی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از تجهیز کتابخانه‌های باز ایثار و شهادت دانشگاه در تمامی مراکز خبرداد و گفت: کتابخانه‌های باز با عنوان ایثار و شهادت در مراکز پیام نور استان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نصب وصیت‌نامه و تمثال شهدا در سردرب کلاس‌های مراکز پیام نور لرستان از برنامه‌هایی بود که در دستورکار قرار گرفت و انجام شد.
ویسی ادامه داد: امسال کتابخانه‌های باز ایثار و شهادت مراکز دانشگاه پیام نور استان به کتب مرتبط با زندگی‌نامه و وصیت‌نامه و... شهدا تجهیز خواهند شد.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان یادآور شد: از طریق بنیاد شهید استان کتاب‌های مرتبط با بحث دفاع مقدس، ایثار و شهادت استان را تهیه و به این کتابخانه‌ها اهدا می‌کنیم.
وی با اشاره به این‌که پایان‌نامه‌های با موضوع ایثار و شهادت در دستورکار دانشگاه قرار گرفته است، افزود: اساتید، دانشجویان و کارکنان را به نگارش مقاله‌هایی با موضوع شهید و شهادت ترغیب کرده‌ایم.
ویسی اظهار کرد: قرائت وصیت‌نامه شهدا توسط اساتید دانشگاه در شروع کلاس نیز در دستورکار قرار گرفته است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۶۰/تجهیز_کتابخانه_های_باز_ایثار_و_شهادت_دانشگاه_پیام_نور_لرستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: