Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:56:46 GMT

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۶۱/پیشرفت_۷۰_درصدی_پروژه_های_عمرانی_دانشگاه_پیام_نور_لرستان

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیشرفتی بالای 70 درصد دارند.

منوچهر ططری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان شامل ساختمان‌های آموزشی، ساختمان فرهنگی و سوله‌های ورزشی است.

وی اضافه کرد: به طور متوسط پروژه‌های عمرانی این دانشگاه پیشرفتی بالای 70 درصد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ططری ادامه داد: برای تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار هستیم که با تحقق این اعتبار روند تکمیل آنها را ادامه خواهیم داد.

رئیس پیام نور لرستان خاطرنشان کرد: برای تکمیل سالن‌های ورزشی دانشگاه پیام نور کوهدشت، الیگودرز و الشتر به یک میلیارد و 240 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ططری در پایان با بیان اینکهبرای تکمیل ساختمان‌های آموزشی دورود، الیگودرز و الشتر نیز به بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم، خاطرنشان کرد: همچنین اتمام پروژه‌های ساختمان‌های فرهنگی واحد الشتر و نورآباد نیازمند 560 میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۶۱/پیشرفت_۷۰_درصدی_پروژه_های_عمرانی_دانشگاه_پیام_نور_لرستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: