Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@07:25:31 GMT

رشد ۱۲۰ درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۶۳/رشد_۱۲۰_درصدی_پروژه_های_عمرانی_دانشگاه_پیام_نور_لرستان

رشد ۱۲۰ درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه در دولت تدبیر و امید رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

‌دکتر منوچهر ططری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور لرستان در دولت تدبیر و امید کمبود فضای آموزشی، اداری، آزمایشگاهی و ورزشی این دانشگاه در مراکز و واحدها به حد مطلوبی رسید و سرانه فضای آموزشی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید پروژه‌های عمرانی در دانشگاه پیام نور لرستان رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

ططری ادامه داد: راه‌اندازی ۱۳ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی در چهار مرکز دانشگاهی در استان، تاسیس و راه‌اندازی نهاد ترویج و توسعه فناوری نانو، تأسیس و راه‌اندازی کتابخانه تحصیلات تکمیلی و... از دیگر دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان در دولت تدبیر و امید است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه یادگیری LMS جهت برگزاری دروس به صورت الکترونیکی در مراکز خرم‌آباد و الیگودرز، راه‌اندازی قطب مجازی الکترونیکی در دانشگاه پیام نور لرستان، جذب عضو هیات علمی در مقطع دکتری، بورس دکتری و کارشناسی ارشد، افزایش بیش از 30 رشته تحصیلی در گروه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و علوم انسانی و... از اقدامات دانشگاه پیام نور استان در دولت یازدهم به شمار می‌رود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۶۳/رشد_۱۲۰_درصدی_پروژه_های_عمرانی_دانشگاه_پیام_نور_لرستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: