Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:29:06 GMT

گسترش رشته های دکتری دانشگاه پیام نور در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۶۴/گسترش_رشته_های_دکتری_دانشگاه_پیام_نور_در_سال_جاری

گسترش رشته های دکتری دانشگاه پیام نور در سال جاری

با پیگیری دانشگاه پیام نور، رشته های دکتری دانشگاه پیام نور در سال ۹۶ گسترش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، با پیگیری‌های دانشگاه پیام نور و با هماهنگی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه آموزشی دوره دکتری رشته برنامه ریزی آموزشی از راه دور دانشگاه پیام نور بازنگری شده و پذیرش ۵ دانشجو دراین رشته درمرکز تحصیلات تکمیلی تهران این دانشگاه از سوی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ظرفیت پذیرش جهت قرار گرفتن در دفترچه آزمون دکتری سال ۹۶ به سازمان سنجش ابلاغ شد.بنابراین دانشگاه نه تنها پذیرش را در مقاطع تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و دکتری را محدود نکرده است بلکه در حال گسترش پذیرش در دوره دکتری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۶۴/گسترش_رشته_های_دکتری_دانشگاه_پیام_نور_در_سال_جاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: