Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:58:45 GMT

سامانه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۷۰/سامانه_آموزش_های_آزاد_دانشگاه_پیام_نور_رونمایی_شد

سامانه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور رونمایی شد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر شریعتی نیاسر در مراسم رونمایی از سامانه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور هر چه زمینه سیستم آموزش های نوین را تقویت کند، عرصه تحصیل را برای جمعیت کثیری از دانشجویان فراهم خواهد کرد و راه اندازی این سامانه کاری بسیار ارزشمند در دستیابی به اهداف این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری فراهم ساختن ساز و کارهای لازم برای گسترش آموزش های الکترونیکی در دانشگاه پیام نور را قابل تقدیر دانست.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز دراین مراسم گفت: این سامانه اقدامی بزرگ در جهت تامین نیازهای آموزشی مخاطبان دانشگاه بوده و تمامی دانشگاهیان پیام نور به صورت آنلاین می توانند به این سامانه دسترسی داشته و از خدمات آن بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به دیگر قابلیت های دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمون های الکترونیکی گفت: در هر نیمسال تحصیلی هفت میلیون نفر آزمون یعنی حدود 19 درصد آزمون ها به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: سفارش ، طراحی ،ارسال سوال به محل اجرا، تصحیح و اعلام نتایج آزمونها کاملا به صورت الکترونیکی است.

دکتر فراهانی افزود: در دانشگاه پیام نور ۸۵۰ هزار نفر از این طریق آزمون داده اند که در مجموع در سال برای دو میلیون نفر،آزمون الکترونیکی برگزار می کنیم .

مدیرکل دفتر آموزشهای آزاد و چند رسانه ای دانشگاه نیز در مراسم تصریح کرد: سامانه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور با کمک دفتر فناوری اطلاعات و آموزش‌های آزاد این دانشگاه طراحی شده است .

دکتر علیزاده افزود: این سامانه به صورت آنلاین درخواست را از مرکزی که خواستار برگزاری دوره مشخصی می باشد،ثبت و پس از تایید پروپوزال از طریق استان به سازمان مرکزی ارسال می‌کند .

وی با عنوان اینکه روند این سامانه کاملا غیر حضوری و الکترونیکی است، افزود: پس از تایید کارشناسان در سازمان، مجوز برگزاری و پذیرش دانشپذیر از طریق سیستم به صورت آنلاین به آن مرکز اعلام و پس از ثبت نام لیست حضور و غیاب از طریق سیستم در اختیار استاد قرار می گیرد و پس از اتمام کلاسها که به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می شود، کارشناسان به صدور گواهی اقدام می نمایند .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۷۰/سامانه_آموزش_های_آزاد_دانشگاه_پیام_نور_رونمایی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: