Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:04:08 GMT

تجهیز بندر شهید رجایی به X_Ray خارجی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۰۹۹/تجهیز_بندر_شهید_رجایی_به_x_ray_خارجی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از خرید اولین دستگاه X_Ray کامیونی پر سرعت از خارج از کشور خبر داد و گفت: این دستگاه پرقدرت در حال حاضر در بندر شهید رجایی در حال نصب است و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم قاسم خورشیدی با اشاره به تلاش دستگاه‌های مسئول برای تجهیز مبادی ورود کالا به کشور به دستگاه‌های مدرن و به روز به منظور کنترل کالاهای ورودی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق اظهار داشت: به دنبال تلاش‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از نخستین دستگاه ایکس‌ری (X_Ray) پر سرعت و پر قدرت کامیونی کشور در گمرک بندر شهید رجایی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: این دستگاه قابلیت آن را دارد تا کامیون‌های در حال حرکت را اسکن کرده و کالای حمل شده توسط تریلرها و کامیون‌ها را اسکن کند.

وی اضافه کرد: این دستگاه قدرتمند و پر سرعت که اخیراً از یکی از کشورهای خارجی خریداری شده است این توانایی را دارد که روزانه بیش از 1000 کانتینر و کامیون در حال حرکت را اسکن کرده و مشخصات کالای داخل آن را تعیین کند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد:‌‌ این دستگاه پرقدرت در حال حاضر در بندر شهید رجایی در حال نصب است و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۹۹/تجهیز_بندر_شهید_رجایی_به_x_ray_خارجی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: