Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:38:59 GMT

صادرات غیرنفتی در بندر شهید رجایی به ۱۸ میلیون تن رسید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۰۷/صادرات_غیرنفتی_در_بندر_شهید_رجایی_به_۱۸_میلیون_تن_رسید

تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی از ابتدای سال تاکنون ۵ درصد افزایش داشته است.

‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌افزود: در این مدت ۲۷ میلیون و ۹۰۷ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

الله مراد عفیفی پور خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ میلیون تن از این کالا‌ها غیرنفتی و نه میلیون و ۲۱۳ هزار تن‌ نفتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مواد معدنی، ابزار و ماشین‌آلات صنعتی، خودرو و میوه و تره‌بار ازجمله کالاهای تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در این مدت همچنین بیش از هزار و ۲۹۱ فروند انواع شناور در این بندر تردد کردند که هزار و ۸۰ فروند از این شناور‌ها بیش از هزار تن بود.

عفیفی پور در پایان اضافه کرد: بندر شهید رجایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور در غرب بندرعباس واقع‌شده و بیش از ۶۰ درصد صادرات و واردات کشور در این بندر انجام می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۰۷/صادرات_غیرنفتی_در_بندر_شهید_رجایی_به_۱۸_میلیون_تن_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: