Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@23:13:40 GMT

تغيير سوخت نيروگاه شهيد رجايي به علت توقف اضطراري گاز پالايشگاه پارس جنوبي / خبرنگاران روشنگري صادقانه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۰۹/تغییر_سوخت_نیروگاه_شهید_رجایی_به_علت_توقف_اضطراری_گاز_پالایشگاه_پارس_جنوبی_خبرنگاران_روشنگری_صادقانه_داشته_باشند

خبرگزاري آريا- علي رحماني گفت: سوخت نيروگاه شهيد رجايي با توقف اضطراري گاز از سوي پالايشگاه پارس جنوبي دچار مشکل شده و فعلا بايد سوخت مازوت مصرف کند.
علي رحماني فرماندار شهرستان آبيک در نشستي خبري به مناسبت روز خبرنگار در خصوص وضعيت فعلي مصرف سوخت نيروگاه شهيد رجايي گفت: سوخت نيروگاه شهيد رجايي با توقف اضطراري گاز از سوي پالايشگاه پارس جنوبي دچار مشکل شده و فعلا بايد سوخت مازوت مصرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن تبريک اين روز به زحمتکشان عرصه خبر و توليد فکر و انديشه اظهار داشت: تمام تلاش اين است که بتوانيم در عرصه روشنگري صادقانه نسبت به جامعه عمل کرده و از هر گونه سياه‌نمايي، اطلاعات ناصواب و ايجاد تفرقه جلوگيري کنيم.
وي افزود: اگر آنچه که واقعيت‌هاي جامعه است، به سمع و نظر مردم رسانده نشود به خودمان، نظام، مملکت و خون شهدا ظلم کرده‌ايم و اگر افکار و سليقه موجب تاريک کردن افکار عمومي شود بايد پاسخگو باشيم و تکليف و وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهيم.
فرماندار شهرستان آبيک ادامه داد: دولت نسبت به واقعيت‌ها و انتقادات سازنده اعتقاد دارد و خبرنگاران بايد نسبت اقدامات انجام شده از سوي دولت را انعکاس دهند که بعضاً صدا و سيما و برخي از اصحاب رسانه در اين زمينه اجحاف مي‌کنند.
رحماني اضافه کرد: خبرنگار بايد آزاده باشد، آزاده بينديشد، آزاده بنويسد و آزاده عمل کند بنابراين افکار شخصي و سياسي نبايد مانع آزادگي خبرنگاران باشد.
وي خاطرنشان کرد: گرچه چالش‌ها بايد مطرح شود که با رفع آن‌ها، موجب بالندگي و رشد شهرستان آبيک مي‌شود گرچه شايد بعضاً چالش‌ها را خود ما ايجاد مي‌کنيم.
اين مسؤول تصريح کرد: واقعيت‌ها و خدمات انجام شده مسؤولان هم بايد به اطلاع مردم رسانده شود چراکه با نگاه به کارنامه مسؤولان، اقدامات مثبتي را شاهد هستيم و بايد مورد تشويق قرار گيرند.
فرماندار شهرستان آبيک افزود: به دليل منافع مردم شهرستان آبيک از پيگيري‌ها دست برنداشته‌ايم و همواره پاسخگوي مردم هستم چراکه توان، بضاعت و عملکرد ما مشخص است.
رحماني با اشاره به اينکه حدود 85 درصد مردم شهرستان آبيک زير پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند، ادامه داد: شهرستان آبيک نياز به بيمارستان تأمين اجتماعي دارد که در شوراي سلامت مصوب شده اين موضوع پيگيري شود.
وي با اشاره به پيگيري اشتغال و توليد در شهرستان آبيک اضافه کرد: شهرک صنعتي کاسپين دو در حال حاضر داراي آب، گاز و راه بوده که طي دو سال اخير اين مهم تحقق يافته است.
اين مسؤول خاطرنشان کرد: براي احداث مدرسه در شهرک‌هاي فردوس و بعثت 600 ميليارد ريال اعتبار در کميته برنامه‌ريزي امسال شهرستان آبيک اعتبار اختصاص داده شده و مدرسه خاکعلي پس از حدود 10 سال مهر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
فرماندار شهرستان آبيک بيان کرد: با توجه به اختصاص بودجه ملي 27 درصد به ميزان 14 ميليارد ريال علاوه بر بودجه استاني و شهرستاني، ديگر نبايد در زمينه فضاي ورزشي در شهرستان آبيک مشکل داشته باشيم.
رحماني با اشاره به افزايش 30 درصدي اعتبار شهرستان آبيک و ايجاد انقلابي عظيم با اين مهم در اين شهرستان افزود: از منافع شهرستان آبيک کوتاه نمي‌آييم و از تلاش خود به عنوان فرياد شهرستان هم دست نمي‌کشيم.
وي اذعان کرد: طي برگزاري جلسه‌اي در هفته گذشته و با مساعدت رئيس دادگستري شهرستان آبيک، تکليف ساختمان‌هاي قولنامه‌اي شهرک فردوس حل شده است.
اين مسؤول افزود: مردم شهرستان آبيک مردمي بسيار خوب و قدرشناس هستند و در ملاقات عمومي روزهاي سه‌شنبه ميانگين مراجعان بين 70 تا 100 نفر است و پاسخگوي همه آن‌ها هستم.
فرماندار شهرستان آبيک با بيان اين مطلب که انتظارات و انتقادات و پيشنهاداتي هم مد نظر ما قرار دارد، ادامه داد: با خدمتگزاري در شهرستان آبيک و فعال کردن روابط عمومي‌، انعکاس اخبار در شهرستان از سوي مسؤول روابط عمومي و رسانه‌ها قوت گرفت و ريل‌گذاري خوبي در فرمانداري و عرصه خبر اين شهرستان صورت گرفت که ديگر کسي نمي‌تواند آن را از بين ببرد.
رحماني در خصوص احداث بيمارستان سوانح و سوختگي به همت يک خير در شهرستان آبيک مطرح کرد: مسؤولان دانشگاه علوم پزشکي قزوين عزمي براي تحقق اين مهم ندارند بنابراين درصدد هستيم در زمين فرد خير بيمارستان تأمين اجتماعي احداث شود که پيگيري اين موضوع در دستور کار قرار دارد.
وي با اشاره به استفاده نيروگاه شهيد رجايي از سوخت ماوزت افزود: در حال حاضر به دليل توقف اضطراري گاز از سوي پالايشگاه پارس جنوبي و عدم گازرساني به نيروگاه شهيد رجايي به دليل مسکلات پيش آمده، به ناچار اين نيروگاه از سوخت مازوت استفاده مي‌کند.
اين مسؤول ادامه داد: نيروگاه شهيد رجايي را نمي‌شود تعطيل کرد چراکه با تعطيلي آن، با خاموشي مواجه مي‌شويم.
فرماندار شهرستان آبيک اضافه کرد: در 16 مرداد ماه ديسپاچينگ شرکت ملي گاز ابلاغ کرده که سهميه گاز نيروگاه سيکل ترکيبي به دو ميليون مترمعکب و سهميه نيروي بخار از پنج ميليون مترمکعب به صفر رسيده است.

گفتني است در پايان اين نشست از خبرنگاران شهرستان آبيک تجليل شد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۰۹/تغییر_سوخت_نیروگاه_شهید_رجایی_به_علت_توقف_اضطراری_گاز_پالایشگاه_پارس_جنوبی_خبرنگاران_روشنگری_صادقانه_داشته_باشند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: