Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@23:04:47 GMT

رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به وزارت اقتصاد رسید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۱۲/رتبه_برتر_جشنواره_شهید_رجایی_به_وزارت_اقتصاد_رسید

رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به وزارت اقتصاد رسید

وزارت امور اقتصادی و دارایی در دو شاخص عمومی و اختصاصی، به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جریان برگزاری سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی جشنواره، خانواده وزارت امور اقتصادی و دارایی با کسب بالاترین امتیاز در شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه برتر از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌های مستقل و معاونت‌های زیر نظر نهاد ریاست جمهوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است، همچنین سازمان امور مالیاتی در میان سازمان‌های تابعه دستگاه‌های دولتی، در بعد شاخص‌های عمومی حائز رتبه برتر شد.

بر این اساس، گمرک جمهوری‌ اسلامی نیز در رشته دولت الکترونیک موفق به کسب رتبه برتر سیزدهمین جشنواره شهید رجایی شد.

، به همین مناسبت، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد، سیدکامل تقوی‌نژاد رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور و فرود عسگری سرپرست گمرک جمهوری‌ اسلامی از رییس جمهوری لوح تقدیر دریافت کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۱۲/رتبه_برتر_جشنواره_شهید_رجایی_به_وزارت_اقتصاد_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: