Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@11:59:11 GMT

مناقصه فاز 3 بندر شهید رجایی به زودی نهایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۱۶/مناقصه_فاز_۳_بندر_شهید_رجایی_به_زودی_نهایی_می_شود

مناقصه فاز 3 بندر شهید رجایی به زودی نهایی می شود

تین‌نیوز | 

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تاکید بر توسعه صادرات در بنادر شمالی گفت : مناقصه پروژه فاز 3 بندر شهید رجایی در حال برگزاری است و تا دو ماه دیگر نتیجه آن نهایی خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ، محمد علی حسن زاده در حاشیه سی و یکمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش می شود در بنادر شمالی با توسعه صادرات مساله رکود نسبی این بنادر برطرف شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : به همین دلیل چند تفاهم نامه در این زمینه با سازمان های متولی به امضا رسیده است که بزودی همانند بندر نوشهر اجرایی خواهد شد .

حسن زاده گفت : برای حل اختلافات در زمینه بندر کاسپین مذاکراتی با سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کاسپین در سطح مدیران آغاز شده است .

وی افزود: هدف از این مذاکرات دستیابی به تفاهم نامه ای است که طی آن چالش ها حل و فصل شود .

حسن زاده با بیان اینکه پروژه هایی مانند بندر کاسپین از سوی بخش دیگری از دولت انجام شده و همانند دیگر پروژه ها سرمایه ملی است ، خاطرنشان کرد: نباید در شمال کشور ظرفیت مازاد ایجاد شود و همه بنادر در حوزه حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی قرار می گیرد ، به این دلیل برای اجرای استانداردهای قانونی تفاهم نامه ای با سازمان مناطق آزاد در حال تدوین است تا حقوق قانونی طرفین تبیین شود .

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه وضع پروژه فاز 3 بندر شهید رجایی گفت : مناقصه این پروژه در حال برگزاری است و تا دو ماه دیگر نتیجه آن نهایی خواهد شد .

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه مزایده تعیین اپراتور بندری بندر شهید رجایی در مراحل پایانی قراردارد ، اظهار داشت : تلاش می شود تا یک ماه دیگر اپراتور بندر شهید رجایی مشخص و اعلام شود .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۱۶/مناقصه_فاز_۳_بندر_شهید_رجایی_به_زودی_نهایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: