Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:18:12 GMT

۸۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در نهاوند کشف شد‌

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۲۰/۸۰۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_نهاوند_کشف_شد

۸۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در نهاوند کشف شد‌

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی ۸۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در نهاوند کشف شد که این مبلغ به شکل حدود هزار و ۶۰۰ قطعه چک‌پول ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی بود که در یک خوردو جاسازی شده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، سرهنگ منصور ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته عوامل پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد نهاوند پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از تردد یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان که حامل مقادیری چک‌پول تقلبی بود باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلافاصله تیم‌های انتظامی و عملیاتی پلیس نهاوند با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت استان همدان با شناسایی مسیر دقیق تردد این خودرو در محل مشخص مستقر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مأموران حاضر در محل به‌ محض رؤیت خودروی شناسایی‌ شده آن را متوقف و پس از بازرسی دقیق درنهایت تعداد حدود هزار و 600 قطعه چک‌پول تقلبی 500 هزار ریالی که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی‌ شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی عنوان کرد: در این رابطه یک نفر متهم در این راستا دستگیر و به همراه پرونده قضایی متشکله به مرجع محترم قضایی معرفی‌ شده است.این چک‌پول‌های تقلبی از یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 کشف‌شده بود که معادل 79 میلیون 550 هزار تومان بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تاکید کرد: استفاده از توانمندی‌های اطلاعاتی و به‌ کارگیری شگردهای خاص پلیسی در راستای بهبود مأموریت‌ها، هم‌چنین کشف علمی جرائم در سطح حوزه استحفاظی از جمله اولویت‌های اجرایی و در دستور کار پلیس نهاوند در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۲۰/۸۰۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_نهاوند_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: