Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:37:58 GMT

جلوگیری از ورود 300 میلیارد ریال چک‌پول‌ تقلبی به شبکه بانکی با انهدام باند حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۲۳/جلوگیری_از_ورود_۳۰۰_میلیارد_ریال_چک_پول_تقلبی_به_شبکه_بانکی_با_انهدام_باند_حرفه_ای

دادستان مرکز استان سمنان از انهدام باند حرفه‌ای جعل اسکناس و چک‌پول‌های تقلبی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حیدر آسیابی با اعلام این خبر اظهار کرد: این باند حرفه‌ای به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سمنان متلاشی و اعضای آن دستگیر شد.

وی افزود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر تبانی با برخی افراد برای توزیع چک پول‌های تقلبی در استان و کشور، با گسترش چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سمنان، یک باند 6 نفره تهیه و توزیع چک‌پول‌های تقلبی شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان سمنان گفت : اعضای این باند حرفه ای با استفاده از تجهیزات مخصوص چاپ چک‌پول و اسکناس قرار بود 300 میلیارد ریال چک پول 500 هزار ریالی تقلبی را روانه بازار و شبکه بانکی کشور کنند.

آسیابی اظهار کرد : با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات همه اعضای این باند دستگیر و به اتهام اخلال در نظام پولی و بانکی کشور با صدور قرار تامین روانه زندان شدند.

دادستان آسیابی یادآور شد: این باند در مرحله اول چک پول‌های تقلبی به ارزش دو میلیارد ریال را چاپ کرده بودند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج)، این چک پول‌های تقلبی قبل توزیع در بازار و شبکه بانکی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۲۳/جلوگیری_از_ورود_۳۰۰_میلیارد_ریال_چک_پول_تقلبی_به_شبکه_بانکی_با_انهدام_باند_حرفه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: