Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@21:15:10 GMT

دستگیری عامل توزیع پول‌های تقلبی در استان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۲۴/دستگیری_عامل_توزیع_پول_های_تقلبی_در_استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه، سرهنگ "حسین براری" گفت: در پی کسب خبر از منابع، مبنی بر حضور یکی از عوامل توزیع پول‌های تقلبی در شهرک ظفر، دستگیری آن در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ ظفر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ظفر در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و ۳ میلیون و ۷۰ هزار ریال پول تقلبی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا فضا را برای برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور نا امن کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۲۴/دستگیری_عامل_توزیع_پول_های_تقلبی_در_استان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: