Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@08:20:00 GMT

کشف بیش از 40 میلیون ریال چک پول تقلبی در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۲۶/کشف_بیش_از_۴۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_میاندوآب

کشف بیش از 40 میلیون ریال چک پول تقلبی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان 40 میلیون و 500 هزار ریال چک پول مسافرتی تقلبی از یک خودروی سواری کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد به یک دستگاه خودروی 206 سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 63 فقره چک پول تقلبی کشف شد.
سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: این چک پول ها شامل اسکناس جعلی یک میلیون ریالی و 500 هزار ریالی به ارزش 40 میلیون و پانصد هزار ریال است.
وی گفت: در این ارتباط سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.
به گزارش ایرنا امسال این نخستین مورد از کشف چک پول تقلبی در شهرستان میاندوآب است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3072/9871/3093
**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم: پیمان پاکزاد **انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۲۶/کشف_بیش_از_۴۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_میاندوآب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: