Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@20:47:21 GMT

دستگیری کلاهبردار با چک پول های تقلبی در شهرستان بن

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۲۷/دستگیری_کلاهبردار_با_چک_پول_های_تقلبی_در_شهرستان_بن

دستگیری کلاهبردار با چک پول های تقلبی در شهرستان بن

شهرکرد-فرمانده انتظامی شهرستان بن گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان یک کلاهبردار با ۲۴ فقره چک پول تقلبی دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید ایمان پور فراش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد یک کلاهبردار برای توزیع چک پول تقلبی در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ارتباط ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده این کلاهبردار را قبل از هرگونه اقدامی شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بن خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهم ۲۴ فقره چک پول تقلبی یک میلیون ریالی کشف و ضبط شد.

سرهنگ ایمان پور فراش با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از ادامه تحقیقات برای شناسائی هم دستان احتمالی این کلاهبردار خبر داد و به عموم شهروندان به ویژه صاحبان اصناف توصیه کرد :با توجه به امکان گردش چک پول تقلبی در بازار در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند. 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۲۷/دستگیری_کلاهبردار_با_چک_پول_های_تقلبی_در_شهرستان_بن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: