Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@12:29:34 GMT

دستگیری یک کلاهبردار با 24 فقره چک‌پول تقلبی در شهرستان بن

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۳۰/دستگیری_یک_کلاهبردار_با_۲۴_فقره_چک_پول_تقلبی_در_شهرستان_بن

دستگیری یک کلاهبردار با 24 فقره چک‌پول تقلبی در شهرستان بن

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی شهرستان بن گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان یک کلاهبردار با 24 فقره چک پول تقلبی یک میلیون ریالی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مجيد ايمان پور فراش در تشريح جزئيات اين خبر اظهار كرد: در پي وصول گزارشي مبني بر قصد يك كلاهبردار براي توزيع چك پول تقلبي در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: در اين ارتباط ماموران پس از انجام تحقيقات پليسي گسترده اين كلاهبردار را قبل از هرگونه اقدامي شناسائي و با هماهنگي مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

اين مقام انتظامي شهرستان خاطر نشان كرد: در بازرسي از متهم 24 فقره چك پول تقلبي يك ميليون ريالي كشف و ضبط شد.

سرهنگ پور فراش با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از ادامه تحقيقات براي شناسائي هم دستان احتمالي اين كلاهبردار خبر داد و به عموم شهروندان به ويژه صاحبان اصناف توصيه كرد با توجه به امكان گردش چك پول تقلبي در بازار در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك سريعا مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

 

48

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - نیروی انتظامی - چک پول - جرم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۳۰/دستگیری_یک_کلاهبردار_با_۲۴_فقره_چک_پول_تقلبی_در_شهرستان_بن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: