Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:29:53 GMT

دستگیری عاملین توزیع پول‌های تقلبی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۳۲/دستگیری_عاملین_توزیع_پول_های_تقلبی_در_کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران یگان امداد در عملیات‌هایی جداگانه ۲ نفر ازعاملین توزیع پول‌های تقلبی در کرمانشاه را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: در حین گشت عاملین توزیع پول‌های تقلبی در کرمانشاه دستگیر شدندزنی ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه در میدان شهدا به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال پول تقلبی کشف و ضبط گردید و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ براری افزود: در عملیاتی دیگر و در حین گشت زنی ماموران یگان امداد در خیابان حافظ، یک نفر که در امر خرید و فروش خودرو فعالیت داشت و مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پول تقلبی را به یکی از مشتریان خود داده بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: خودروی متهم نیز برای استعلام به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۳۲/دستگیری_عاملین_توزیع_پول_های_تقلبی_در_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: