Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:46:43 GMT

۱۱۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در رودبار کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۳۴/۱۱۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_رودبار_کشف_و_ضبط_شد

۱۱۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در رودبار کشف و ضبط شد

رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از کشف و ضبط ۱۱۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بابک علیزاده در این رابطه اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی ورودی شهر رودبار در بازرسی از یک خودروی سمند ۲۲ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: راننده و سرنشین ۲۸ و ۳۵ ساله این خودروی سواری به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اینکه شهروندان هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده اسکناس و چک پول جعلی مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۳۴/۱۱۰_میلیون_ریال_چک_پول_تقلبی_در_رودبار_کشف_و_ضبط_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: