Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@02:28:14 GMT

باند توزیع چک پول تقلبی در شهربابک متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۳۷/باند_توزیع_چک_پول_تقلبی_در_شهربابک_متلاشی_شد

باند توزیع چک پول تقلبی در شهربابک متلاشی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد حسن عبدلی گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع و پخش چک پول‌های جعلی در سطح شهرستان می‌کنند، دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا با تلاش مأموران پلیس دو نفر که قصد نقد کردن چک پول جعلی در یکی از بانک‌های شهرستان را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان دستگیر شده، تعداد 6 برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی کشف شد.

سرگرد عبدلی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، مأموران موفق به دستگیری یک نفر دیگر از اعضای این باند شدند که در بازجویی انجام شده، متهمان به جرم خود اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان شهربابک با بیان اینکه تحقیقات پلیس در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد، یادآور شد: پلیس با مجرمان و تبهکارانی که قصد اخلال در امنیت و آرامش شهروندان را دارند، برابر قانون رفتار می کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۳۷/باند_توزیع_چک_پول_تقلبی_در_شهربابک_متلاشی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: