Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:28:35 GMT

همکاری مشترک نمایشگاه قرآن و مصلی تهران در برگزاری محفل انس با قرآن

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۴۸/همکاری_مشترک_نمایشگاه_قرآن_و_مصلی_تهران_در_برگزاری_محفل_انس_با_قرآن

همکاری مشترک نمایشگاه قرآن و مصلی تهران در برگزاری محفل انس با قرآن

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته محافل قرآنی بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم، گفت: امسال برای اولین بار، برنامه محفل انس با قرآن کریم با همکاری مشترک نمایشگاه قرآن و مصلی تهران برگزار میشود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، یوسف افراش در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، درباره مهمترین فعالیت های صورت گرفته در کمیته محافل قرآنی، اظهار کرد: هر ساله در کنار برگزاری برنامه محافل قرآنی در نمایشگاه، مصلی تهران نیز برنامه اذانگاهی جداگانهای با عنوان محفل نورانی را برپا میکرد؛ یکی از نکات برجسته فعالیتهای این کمیته در نمایشگاه قرآن امسال، همکاری با مصلی تهران برای برگزاری مشترک این برنامه با عنوان «محفل انس با قرآن» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته محافل قرآنی نمایشگاه قرآن افزود: این برنامه هر روز در ساعات اذانگاهی در شبستان مصلی، روبهروی محراب برگزار میشود که طبق برنامه با قرائت قرآن توسط یکی از قاریان ممتاز بینالمللی آغاز میشود و پس از قرائت اذان و اقامه نماز، با استراحتی یک ساعته از حدود ساعت 10 ادامه پیدا میکند.

وی ادامه داد: در این برنامه هرشب در خدمت یکی از قاریان ممتاز نوجوان کشور و خانواده محترمشان خواهیم بود که میهمانان نکات شنیدنی از تجربیات و فعالیتهای قرآنی خود عنوان میکنند. اجرای تواشیح از دیگر برنامههای محفل انس با قرآن خواهد بود که هر شب با حضور یکی از گروههای تواشیح مطرح کشور برگزار میشود.

یوسف افراش از حضور مفسران برجسته قرآنی کشور در این برنامه خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن در شبستان مصلی هر شب میزبان مفسران برجسته قرآنی چون استاد بهرامپور، حجتالاسلام سرلک و حاج آقا قیاس خواهد بود که این استادان هر شب به مدت 15 دقیقه به بیان برخی ظرایف و لطایف ارزشی و کاربردی از منظر قرآن کریم، میپردازند و در نهایت این برنامه با برنامه دعاخوانی پایان مییابد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۴۸/همکاری_مشترک_نمایشگاه_قرآن_و_مصلی_تهران_در_برگزاری_محفل_انس_با_قرآن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: