Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:41:06 GMT

نمایشگاه قرآن جشنواره بزرگ دانش و هنرهای قرآنی است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۴۹/نمایشگاه_قرآن_جشنواره_بزرگ_دانش_و_هنرهای_قرآنی_است

نمایشگاه قرآن جشنواره بزرگ دانش و هنرهای قرآنی است

خبرگزاری شبستان: رئیس نمایشگاه قرآن گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از نظر ما جشنواره بزرگ ملی و بلکه بین المللی فعالیتهای مرتبط با حوزه های دانش و بینش و هنرهای قرآنی است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالهادی فقهی زاده در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن اظهار کرد: این نمایشگاه در سطح وسیعی با کمک هنرمندان، دانشوران، مدیران و فعالان حوزه نشر مکتوب و دیجیتال قرآنی و همچنین رسانه ها و فضای مجازی قرآنی برگزار شده و حوزه ها و جنبه ها و سوژه های فراوانی را در آن تهیه دیده و تعبیه کردهاند به نحوی که مخاطبان گوناگون میتوانند بهره های فراوانی از نمایشگاه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده ها میتوانند گمشده خود را در نمایشگاه قرآن جستجو کنند

فقهی زاده گفت: بخشهای گوناگون و کمیته های متعددی که در نمایشگاه وجود دارد طوری تعبیه شده اند که مخاطبان تخصصی، نیمه تخصصی، عمومی و خانواده ها میتوانند به خوبی از جنبه ها و بخشهای مختلف نمایشگاه بازدیدکنند و گمشده یا مطلوب خودشان را جستجو و تا حد زیادی پیدا کنند.

وی افزود: آشنایی با بن مایه های فرهنگی و جلوه های بصری آموزه های قرآنی و مسابقاتی که به شکلهای مختلف در گوشه نمایشگاه در حال جریان و برگزاری است میتواند جذابیت خاصی برای خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان داشته باشد.

دیدار استادان حوزه دانشگاه بهره های معنوی فراوان برای جوانان دارد

فقهی زاده گفت: اساتید پرشماری از حوزه و دانشگاه در برنامه های متعدد علمی و فرهنگی، در مسابقه ها، نشستهای تخصصی، در نشستهای کودک و نوجوان و... که در نمایشگاه برگزار میشود مشارکت میکنند و برنامه های بسیار جذابی را در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی و هنری رقم میزنند.

رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یادآور شد: خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان میتوانند با بازدید از نمایشگاه قرآن با گروه های زیادی از استادان حوزه و دانشگاه که سرمایه های بزرگ علمی و فرهنگی کشور هستند از نزدیک دیدار و پرسش های خود را با آنان مطرح کنند و از نشست با استادان حوزه و دانشگاه بهره های فراوان معنوی ببرند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپاست.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۴۹/نمایشگاه_قرآن_جشنواره_بزرگ_دانش_و_هنرهای_قرآنی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: