Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@09:36:17 GMT

ارائه نرم‌افزار و سیم‌کارت رایگان در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۵۰/ارائه_نرم_افزار_و_سیم_کارت_رایگان_در_نمایشگاه_قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن به تشریح برنامه های این بخش پرداخت و گفت: برای نخستین بار این بخش با هدف ارائه محصولات قرآنی با دسته بندی موضوعی راه اندازی شد و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدمهدی عزیز زاده همچنین درباره بخشهای مختلف رسانه و فضای مجازی افزود: در بخش فضای مجازی و رسانه یک مانیتورینگ ارائه شد و فعالیتهای رسانه ها به حضور بینندگان ارائه شد.
عزیززاده به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: دغدغه ای برای خانوادهها وجود دارد که این دغدغه برای حضور فرزندان در فضای مجازی مطرح میشود که برای این موضوع نیز در حوزه محصولات و مشاوره ها برنامه هایی پیش بینی شده است.
مدیر بخش رسانه و فضای مجازی از فروش محصولات مجازی در نمایشگاه قرآن خبرداد و گفت: عزیزانی که امکان حضور در نمایشگاه قرآن را ندارند میتوانند با تخفیفات ویژه ای که در نظر گرفته شده است، از محصولات استفاده کنند و شرکت کنندگان در باشگاه همراهان نمایشگاه، با امتیازاتشان میتوانند از تخفیفات این بخش بهره مند شوند.
وی به خدمات دیگر این بخش اشاره کرد و گفت: در بخش فضای مجازی، سیم کارتهای رایگان به بازدیدکنندگان ارائه میشود و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از جمله تبلت و غیره با تخفیفات ویژه ای عرضه میشود.
عزیزاده خاطرنشان کرد: اپلیکیشنهای مخصوص کودکان و نوجوانان با ارائه محتوای قرآنی بخش دیگری است که به مخاطبان ارائه میشود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد از ساعت 17 تا 24 در مصلی امام ره پذیرای مخاطبان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۵۰/ارائه_نرم_افزار_و_سیم_کارت_رایگان_در_نمایشگاه_قرآن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: