Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@22:06:23 GMT

غرفه فراکسیون قرآن به زودی افتتاح می‌شود/ جزئیات جلسه با وزیر آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۵۷/غرفه_فراکسیون_قرآن_به_زودی_افتتاح_می_شود_جزئیات_جلسه_با_وزیر_آموزش_و_پرورش

غرفه فراکسیون قرآن به زودی افتتاح می‌شود/ جزئیات جلسه با وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز، سه‌شنبه 1 خرداد 97 ضمن بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از غرفه ایکنا، مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.
وی ضمن حضور خود در این غرفه به بیان نکاتی درباره وضعیت کلی حاکم بر این دوره از نمایشگاه و تمهیدات اندیشیده شده در این دوره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمانفر در این‌باره به ایکنا گفت: زحمات بسیاری برای برگزاری مناسب این دوره از نمایشگاه کشیده شده و مخصوصا بخش رسانه‌ها و فضای مجازی، از جمله بخش‌های مهم این نمایشگاه هستند.
وی درباره برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس در این دوره از نمایشگاه گفت: غرفه فراکسیون در این نمایشگاه در روزهای آینده افتتاح می‌شود. به دلیل حضور اعضای فراکسیون در حوزه‌های انتخابیه هنوز این غرفه افتتاح نشده است اما سعی ما بر این است که با تحقق این اقدام، رابطه نزدیکی بین مردم و اعضای فراکسیون قرآن مجلس برقرار شود.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه اخیر این فراکسیون نیز گفت: ما همه سعی خود را انجام داده‌‌ایم که انگیزه دستگاه‌ها در انجام وظایف قرآنی خود را بالا بریم. این زیبنده کشور ما نیست که بخش زیادی از جمعیت ما مهارت‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را بلد نباشند.
پژمانفر در پایان گفت: ما روز گذشته در این رابطه جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار کردیم و برنامه‌های ما نهایی شده و برنامه عملیاتی را در روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده اعلام خواهیم کرد تا مهارت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را به عنوان کف مطالبات خود عملیاتی کنیم.
یادآور می‌شود، بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ۱۴ خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) برقرار است. غرفه خبرگزاری ایکنا در شبستان اصلی، بخش رسم آیینگی(پاویون رسانه‌ها) قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۵۷/غرفه_فراکسیون_قرآن_به_زودی_افتتاح_می_شود_جزئیات_جلسه_با_وزیر_آموزش_و_پرورش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: