Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@05:32:30 GMT

عضو هیات علمی واحد قائم‌شهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۹۲/عضو_هیات_علمی_واحد_قائم_شهر_به_مرتبه_دانشیاری_ارتقا_یافت

عضو هیات علمی واحد قائم‌شهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار آنا با صدور حکمی از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر مهرعلی یزدان پناه استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم رهبر آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد قائم شهر در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری موضوع در یکصدو چهاردهمین نشست مورخ ۹۶/۶/۲۱ هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

رهبر با تبریک به یزدان پناه آورده است: به موجب این حکم از تاریخ ۹۵/۱۰/۲۹به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می یابید.

وی ابراز امیدواری کرد ایشان در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثر تری بردارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۹۲/عضو_هیات_علمی_واحد_قائم_شهر_به_مرتبه_دانشیاری_ارتقا_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: