Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@08:35:31 GMT

تجلیل از مقام علمی شادمان شکروی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۹۴/تجلیل_از_مقام_علمی_شادمان_شکروی_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_گرگان

تجلیل از مقام علمی شادمان شکروی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از مقام علمی دکتر شادمان شکروی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، مراسم تکریم و تجلیل از شادمان شکروی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به همت حوزه معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور همکاران، دوستداران و شاگردان ایشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم هرساله هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شده و در آن از یکی از استادان دانشگاه که منشاء خدمات در عرصه علم و نگارش کتاب است تجلیل می شود.

شکروی، متولد 1343 و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، عضو انجمن جلبک شناسی ایران، عضو هیئت تحریریه مجله تخصصی جلبک شناسی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس مرکز نویسندگی خلاق جهاد دانشگاهی، و صاحب آثار متعدد در زمینه جلبک شناسی، شعر و نگارش و ترجمه کتاب است.

دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به توانایی دکتر شادمان شکروی در آینده پژوهی گفت: «همکاری با مراکز تحقیقاتی در سال های دور به منظور توسعه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری سازی تحقیقات موید توانایی ایشان در آینده پژوهی است.»

ساطعی خودباوری و جسارت علمی شکروی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: «خود باوری و جسارت علمی زمینه را برای پوشش ضعف ها و فاصله کشور را با دنیا در بخش نظریه پردازی کاهش بدهیم.»

وی اظهار کرد: «احاطه شکروی به موسیقی و توانایی در ورزش در کنار مشغله های فراوان علمی و کاری الگویی برای توجه به علایق شخصی در میان دانشجویان و نسل جوان است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۹۴/تجلیل_از_مقام_علمی_شادمان_شکروی_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_گرگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: