Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@03:34:48 GMT

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دعوت حق را لبیک گفت/ تسلیت رئیس دانشگاه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۱۹۵/عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_گرگان_دعوت_حق_را_لبیک_گفت_تسلیت_رئیس_دانشگاه

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دعوت حق را لبیک گفت/ تسلیت رئیس دانشگاه

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان پس از نزدیک به 14 سال همکاری علمی و پژوهشی با این دانشگاه بامداد امروز سه شنبه 16 آبان 96 دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، دکتر سید حسین ساداتی بالادهی عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان صبح امروز و پس از طی یک دوره کوتاه بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شنافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم ساداتی متولد سال۱۳۵۰ و دانش آموخته کارشناسی عمران دانشگاه آزاد گرگان، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت تهران بود، در مدت نزدیک به ۱۴ سال سابقه آموزشی و پژوهشی مرحوم علاوه بر مدیریت گروه عمران دانشگاه، یک دوره معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان -گرگان در پیامی درگذشت دکتر سیدحسین ساداتی را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«درگذشت استاد فرزانه و گرانمایه، مرحوم دکتر سید حسین ساداتی بالادهی عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را که در طول سال ها حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه مهندسان خدمات شایان و دانش آموختگان فراوانی از خود به یادگار گذاشت، موجب تاسف و تالم شد.

این جانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، درگذشت این استاد گرانقدر را به خانواده ایشان، دانشگاهیان گرامی و به خصوص همکاران و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته، رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

دکتر آرین ساطعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان- گرگان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۱۹۵/عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_گرگان_دعوت_حق_را_لبیک_گفت_تسلیت_رئیس_دانشگاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: