Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@17:23:59 GMT

ارتقای مرتبه علمی 827 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۲۰۲/ارتقای_مرتبه_علمی_۸۲۷_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_در_سال_۹۶

ارتقای مرتبه علمی 827 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای مرتبه علمی 827 عضو هیات علمی دانشگاه در سال 96 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا وحیدی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، عزم لازم برای ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی را داراست، گفت: در سال 96 بیش از 15 جلسه هیات ممیزه برای بررسی ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی تشکیل شد که تا به امروز 827 عضو هیات علمی موفق به دریافت ارتقای رتبه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از این تعداد، 2 مورد مربوط به ارتقا از مربی آموزشیار به مربی، 665 مورد مربوط به ارتقا از مربی به استادیاری، 147 مورد مربوط به ارتقا از استادیاری به دانشیاری و 13 مورد مربوط به ارتقا از دانشیاری به استادی است.

وحیدی گفت: خوشبختانه در این دوره، بررسی پرونده اعضای هیات علمی برای ارتقا، به کمتر از 3 ماه کاهش یافته است و این در حالی است که در گذشته بیش از یک سال طول می‌کشید. 12 کمیسیون تخصصی هیات ممیزه پرونده‌ها را به سرعت بررسی کرده و در حال حاضر به صورت میانگین کمتر از 10 پرونده در این کمیسیون‌ها برای بررسی و ارسال به هیات ممیزه وجود دارد.

وی افزود: آخرین جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری نیز در تاریخ 15 اسفند ماه برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۲۰۲/ارتقای_مرتبه_علمی_۸۲۷_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_اسلامی_در_سال_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: