Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:29:00 GMT

ارتقای مرتبه ۸۲۷ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۲۰۳/ارتقای_مرتبه_۸۲۷_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_در_سال_جاری

ارتقای مرتبه ۸۲۷ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال‌جاری

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای مرتبه علمی ۸۲۷ عضو هیات علمی دانشگاه در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، عزم لازم برای ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی را داراست، گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۵ جلسه هیات ممیزه به منظور بررسی ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی تشکیل شد که تا به امروز ۸۲۷ عضو هیات علمی موفق به دریافت ارتقای رتبه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۲ مورد مربوط به ارتقاء از مربی آموزشیار به مربی، ۶۶۵ مورد مربوط به ارتقاء از مربی به استادیاری، ۱۴۷ مورد مربوط به ارتقاء از استادیاری به دانشیاری و ۱۳ مورد مربوط به ارتقاء از دانشیاری به استادی است.

وی گفت: خوشبختانه در این دوره، زمان بررسی پرونده اعضای هیات علمی برای ارتقاء، به کمتر از ۳ ماه کاهش یافته است و این در حالی است که در گذشته بیش از یک سال طول می کشید. ۱۲ کمیسیون تخصصی هیات ممیزه پرونده‌ها را به سرعت بررسی کرده و در حال حاضر به صورت میانگین کمتر از ۱۰ پرونده در این کمیسیون‌ها برای بررسی و ارسال به هیات ممیزه وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری در تاریخ ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۲۰۳/ارتقای_مرتبه_۸۲۷_عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_در_سال_جاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: