Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@17:14:11 GMT

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد از سوی استاندار همدان تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۲۲۰۵/عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_از_سوی_استاندار_همدان_تقدیر_شد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد از سوی استاندار همدان تقدیر شد

استاندار همدان از عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان داور ملی افتخارآفرین در مسابقات آسیایی قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، محمدناصر نیکبخت با ارسال نامه و لوح یادبودی از غلامرضا خاکساری عضو هیات علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان داور ملی و رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان همدان به دلیل افتخارآفرینی در حوزه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، تجلیل به عمل آورد؛ در بخشی از این لوح یادبود آمده است: خداوند متعال را شاکریم که با اراده استوار و عزمی راسخ در سال 1396 به‌عنوان داور ملی در مسابقات قهرمانی باستانی آسیا در کشور نپال افتخار دیگری را برای استان همدان رقم‌ زده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تبریک این توفیق ارزشمند از تلاش‌های مجدانه جناب‌عالی تقدیر و تشکر نموده، سعادت و دوام توفیقات آن جناب را در تمامی شئونات زندگی از درگان ایزد سبحان مسئلت می‌نمایم.

مدیرکل تربیت‌بدنی استان همدان نیز با ارسال لوح تقدیر از کسب رتبه برتر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان در سال 1396 تقدیر به عمل آورد.

در این حکم که به امضای رسول منعم رسیده است آمده: با عنایت به کسب رتبه برتر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان همدان در ارزیابی عملکرد سال 1396 هیئت‌های ورزشی در حوزه ورزش همگانی، به‌موجب این لوح از تلاش و زحمات جناب عالی و اعضاء آن هیئت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امید است، همواره در سایه الطاف خداوند منان در انجام امور محوله و پیشبرد ورزش استان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

خاکساری اکنون به‌عنوان مدیر تربیت‌بدنی و مدیر گروه آموزشی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و نیز رییس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ایاستان همدان، مشغول به فعالیت است و در سوابق اجرایی خود رئیس هیئت بدمینتون استان همدان، نایب‌رئیس هیئت زورخانه‌ای ورزش پهلوانی استان همدان، دبیر هیات کشتی استان همدان، عضو هیئت‌رئیسه هیات جودو استان همدان، عضو شورای بسیج ورزشکاران استان همدان، عضو کمیته تخصصی تربیت‌بدنی و جوانان استانداری استان همدان، کارشناس رسمی دادگستری استان همدان، رئیس انجمن زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۲۰۵/عضو_هیات_علمی_دانشگاه_آزاد_از_سوی_استاندار_همدان_تقدیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: