Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@07:37:59 GMT

کمیسیون انرژی به شدت مخالف افزایش قیمت بنزین در سال آینده است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۰۳۹/کمیسیون_انرژی_به_شدت_مخالف_افزایش_قیمت_بنزین_در_سال_آینده_است

کمیسیون انرژی به شدت مخالف افزایش قیمت بنزین در سال آینده است

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: افزایش قیمت بنزین بر تمام موضوعات اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... تأثیرگذار خواهد بود بنابر این کمیسیون انرژی به شدت مخالف افزایش قیمت بنزین در سال آینده است. فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به افزایش قیمت بنزین در سال آینده و مذاکراتی از این دست در کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز هیچ بحثی مبنی بر افزایش قیمت بنزین در مجلس و در کمیسیون انرژی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با این وجود کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی کاملا با افزایش قیمت بنزین در سال آینده مخالف است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما فکر می‌کنیم راه حل دیگری برای برخی از مشکلات کشور وجود دارد و تنها راه حل افزایش قیمت بنزین نیست لذا بنده معتقدم افزایش قیمت بنزین بر تمام موضوعات اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... تأثیرگذار خواهد بود بنابر این کمیسیون انرژی به شدت مخالف افزایش قیمت بنزین در سال آینده است.

حسنوند تصریح کرد: معتقدم دولت می‌تواند از راه‌های دیگری اعم از صرفه جویی و تولید بنزین در داخل مشکل درآمدزایی خود را حل کند تا اینکه سرمایه بیشتری درا ین رابطه جذب شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی مسئولین تنها راه حل را افزایش قیمت بنزین می‌دانند، اظهار داشت: معتقدم این راه حل منطقی نیست لذا تا به امروز هم چندین بار ما شاهد افزایش قیمت بنزین بوده ایم که این امر مشکلات راحل نکرده و به خوبی نشان داده که این راهکارناکارآمد است.
وی اضافه کرد: البته بنده این موضوع را پیشاپیش عنوان می‌کنم که معمولا دولتی‌ها و وزارت نفتی‌ها این موضوع را در پیشنهادات لایحه بودجه می‌گنجانند و پس از اینکه این موضوع در لایحه بودجه تصویب شد؛ می‌گویند که مجلس دست به این اقدام زده است تا بدین نحو هزینه‌های آن را متوجه مجلس کنند بنابر این بنده تأکید می‌کنم که کمیسیون انرژی به عنوان یک کمیسیون تخصصی به هیچ وجه نگاهی به افزایش قیمت در سال آینده نداشته و ندارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۰۳۹/کمیسیون_انرژی_به_شدت_مخالف_افزایش_قیمت_بنزین_در_سال_آینده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: