Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@00:00:06 GMT

تعطیلات زمستانی نیازمند تصویب مجلس برای تغییر تقویم آموزشی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۰۸۹/تعطیلات_زمستانی_نیازمند_تصویب_مجلس_برای_تغییر_تقویم_آموزشی_است

تعطیلات زمستانی نیازمند تصویب مجلس برای تغییر تقویم آموزشی است

ساعت 24-وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تعطیلات زمستانی نیازمند تصویب مجلس برای تغییر تقویم آموزشی است، بیان کرد: در صورتی که در زمستان 2 هفته تعطیلات در نظر گرفته‌شود باید مدارس یک هفته زودتر شروع شود، همچنین پایان مدارس نیز با یک هفته تاخیر همراه باشد.

از خانه ملت، سید محمد بطحایی در خصوص طرح تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: وزارت آموزش‌وپرورش با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر سازمان‌ها توافقات خود را در این زمینه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که در زمستان 2 هفته تعطیلات در نظر گرفته شود باید مدارس یک هفته زودتر شروع شود، همچنین پایان مدارس نیز با یک هفته تاخیر همراه باشد و دانش‌آموزان باید در هفته اول خرداد در کلاس‌های درس حاضر شوند که این موضوع به قانون و موافقت مجلس با تغییر شروع و پایان سال تحصیلی نیاز دارد.

وزیر آموزش‌وپرورش در پاسخ به اینکه در مناطق گرمسیری با توجه به گرمی هوا امکان برگزاری کلاس‌های درس در خرداد ماه وجود ندارد این طرح چگونه در این مناطق اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورتی که تعطیلی 2 هفته در زمستان مدنظر باشد چاره‌ای جز ادامه مدارس در خرداد ماه وجود ندارد.

آنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۰۸۹/تعطیلات_زمستانی_نیازمند_تصویب_مجلس_برای_تغییر_تقویم_آموزشی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: