Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:50:56 GMT

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس: تعطیلی دبستان‌ها در پایان اردیبهشت ماه تخلف است/ لزوم جبران تعطیلات آلودگی هوا و سرما

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۰۹۵/مدیرکل_آموزش_و_پرورش_شهر_تهران_در_گفت_وگو_با_فارس_تعطیلی_دبستان_ها_در_پایان_اردیبهشت_ماه_تخلف_است_لزوم_جبران_تعطیلات_آلودگی_هوا_و_سرما

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس: تعطیلی دبستان‌ها در پایان اردیبهشت ماه تخلف است/ لزوم جبران تعطیلات آلودگی هوا و سرما

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص زمان دایر بودن مدارس شهر تهران اظهار داشت: به مدارس اعلام کردیم که آن تعداد روزهایی که به دلیل آلودگی هوا و برف و سرما تعطیل بودند را باید جبران کنند و بر این اساس مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد ماه دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این جمله که برخی مدارس عنوان می‌کنند کتاب درسی را تا پایان اردیبهشت‌ماه تمام می‌کنند، گفت: فقط کتاب تمام کردن که مطرح نیست بلکه دانش آموزان تربیت‌های دیگر هم در مدرسه دارند؛ ضمن اینکه دایر بودن مدارس مصوبه شورای معاونان و شورای برنامه‌ریزی تهران است.

باقری با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه، زمان آموزش است، افزود: در گذشته نیز دانش‌آموزان در تابستان تعطیل بودند و یادمان نرود که خرداد ماه هنوز جزو بهار است.

وی تصریح کرد: قطعاً کلاس‌های دبستانی‌ها از پایه اول تا پنجم باید در هفته اول خرداد ماه دایر باشد و پایه ششمی‌ها که امتحانات هماهنگ استانی دارند، کلاس‌های‌شان در کنار امتحانات دایر است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای به دستورالعمل ارسالی در خصوص دایر بودن مدارس توجه نکند، تخلف کرده و با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۰۹۵/مدیرکل_آموزش_و_پرورش_شهر_تهران_در_گفت_وگو_با_فارس_تعطیلی_دبستان_ها_در_پایان_اردیبهشت_ماه_تخلف_است_لزوم_جبران_تعطیلات_آلودگی_هوا_و_سرما را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: