Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:13:48 GMT

کشف 33 تن برنج قاچاق در بندرخمیر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۲۰/کشف_۳۳_تن_برنج_قاچاق_در_بندرخمیر

کشف 33 تن برنج قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ" رضا علی بخشی " گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان بندرخمیر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 3 دستگاه کامیون حامل برنج مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ها 33 تن و 600 کیلو برنج خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف و 3 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی بخشی با اشاره به اینکه ارزش برنج های قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است  ، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۲۰/کشف_۳۳_تن_برنج_قاچاق_در_بندرخمیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: