Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:51:52 GMT

انبار ۱۰میلیاردی دپوی کالای قاچاق در شرق استان تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۳۶/انبار_۱۰میلیاردی_دپوی_کالای_قاچاق_در_شرق_استان_تهران_کشف_شد

انبار ۱۰میلیاردی دپوی کالای قاچاق در شرق استان تهران کشف شد

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشف و جمع آوری کالاهای قاچاق پر کاربرد از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران است و در این رابطه تمرکز بیشتر خود را بر روی این گونه کالاها قرار داده و این موضوع را با ظرافت و حساسیت بیشتری دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شرق استان تهران به همراه عوامل انتظامی کلانتری ۲۱ جواد آباد ورامین در راستای مقابله با قاچاق کالا توانستند فردی را که در شهرستان ورامین اقدام به واردات غیر قانونی و دپو لوازم اولیه زندگی شهروندان از کشور چین کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند.

ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی استان به همراه کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت در بررسی و تحقیقات اولیه ،انبار محل نگهداری کالای قاچاق را شناسائی و با هماهنگی با مقام قضایی اقدام بازرسی محل مذکور کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: ماموران در همین راستا در بازرسی از انبار و محل دپوی کالای قاچاق توانستند تعداد ۳۲ هزار و ۸۱۴ قلم انواع لوازم تزئیناتی منزل، ظروف آشپزخانه، منسوجات، لوازم خودرو، لوازم رایانه و غیره را به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف کنند.

ناظری در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص و تحویل وی به مراجع قضائی از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات راجع به موارد مشکوک را در سریع ترین زمان از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۳۶/انبار_۱۰میلیاردی_دپوی_کالای_قاچاق_در_شرق_استان_تهران_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: