Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:58:48 GMT

عرضه صنایع دستی هرمزگان در ارگ کریم خان شیراز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۵۰/عرضه_صنایع_دستی_هرمزگان_در_ارگ_کریم_خان_شیراز

عرضه صنایع دستی هرمزگان در ارگ کریم خان شیراز

نمایشگاه صنایع دستی نوروز ۹۶ در ارگ کریم خان شیراز میزبان صنایع دستی و حصیری هرمزگان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر رهسپار، مدیرعامل شرکت هرمزان کار در گفت و گو با خبرنگار رفتارنیوز، گفت: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی نوروزی از تاریخ ۲۸اسفند۹۵ الی ۱۴فروردین ۹۶ فرصتی برای معرفی هنرمندی و توانمندی های صنعتگران هرمزگانی بود تا ثمره سالها تجربه و هنرمندی را در فرصتی اندک به بازدید کنندگان از سراسر کشور معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت هرمزان کار اظهارداشت: بمدت دو هفته میزبان میهمانان و مسافران نوروزی در مجموعه تاریخی ارگ کریم خان شیراز از سراسر کشور بودیم که غرفه هرمزگان بشدت مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت بطوریکه بسیاری از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با صنایع دستی هرمزگان عکسهای یادگاری می انداختند.
وی افزود: عرضه صنایع دستی هرمزگان دراین نمایشگاه فرصتی برای عرضه ومعرفی صنایع حصیری و منحصر بفرد هرمزگان است تا تمامی هموطنان و حتی توریست هایی از کشورهای دانمارک ، آمریکا و هلند که به غرفه هرمزگان آمدند بتوانند با این هنر و صنایع دستی آشنا شوند .

رهسپار تصریح کرد: این صنایع دستی بشدت مورد توجه و علاقه بازدیدکنندگان داخلی و خصوصاخارجی قرارگرفت و این نشان می دهد که صنایع دستی هرمزگان می تواند زمینه ارز آوری برای کشور و استان را فراهم نماید.
وی بیان کرد: در کشور گرجستان هم علاقمندانی برای صنایع دستی هرمزگان وجود دارد و جای خالی این صنایع حصیری خاص و منحصر بفرد بشدت در بازار کشورهای همسایه حس می شود .

مدیرعامل شرکت هرمزان کار با اشاره به فعالیت بازاریابان در کشور گرجستان و شهر تفلیس عنوان کرد: در مذاکرات انجام شده با هنرمندان و تجار گرجی نتایج ارزشمندی جهت رونق صادرات صنایع دستی هرمزگان به کشور گرجستان محقق شده است.
این هنرمند سخت کوش با بیان اینکه جهت جهانی کردن صنایع دستی گامهای مهمی برخواهم داشت،تصریح کرد: نمایشگاه های بعدی در تهران ،باتومی گرجستان و استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

ناصر رهسپار که سابقه ۱۲ بار حضور در فستیوالهای مطرح دنیا در کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، امارات در کارنامه دارد خاطرنشان کرد: در صورت حمایت می‌توان صادرات بیشتری از صنایع دستی استان زرخیز هرمزگان به خارج کشور داشته باشیم .
گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی نوروز ۹۶ بمدت دوهفته همه روزه از ساعت ۹صبح الی ۲۱ پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در مجموعه تاریخی ارگ کریم خان شیراز بود که استقبال از غرفه هرمزگان و صنایع دستی حصیری بسیار چشمگیر بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۵۰/عرضه_صنایع_دستی_هرمزگان_در_ارگ_کریم_خان_شیراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: