Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:25:28 GMT

پایان فعالیت‌های عمرانی در محوطه تاریخی ارگ سلطانیه تا تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۵۲/پایان_فعالیت_های_عمرانی_در_محوطه_تاریخی_ارگ_سلطانیه_تا_تیرماه

پایان فعالیت‌های عمرانی در محوطه تاریخی ارگ سلطانیه تا تیرماه

زنجان-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:فعالیت‌های عمرانی در محوطه تاریخی ارگ سلطانیه تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد و با انجام این امور تحول بسیار بزرگی ایجادمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رحمتی ظهر شنبه در بازدید استاندار زنجان از ارگ تاریخی سلطانیه، افزود: امور مرمتی این گنبد عظیم در حال انجام است و امور مربوط به باغ مقبره ملاحسن کاشی سلطانیه نیز در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل آبرسانی به این مجموعه برطرف شده است، گفت: ایجاد فضای سبز و باغ سنتی در مجموعه ملاحسن کاشی با تامین اعتبار اولیه در حال انجام است.

رحمتی تاکید کرد: در حال حاضر مشکلات کارگران مجموعه تاریخی ارگ سلطانیه با اداره کار رفع شدهو امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای کارهای عمرانی محوطه ارگ سلطانیه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: امور عمرانی محوطه سلطانیه با ساخت مبلمان شهری پیگیری می‌شود.

رحمتی گفت: فعالیت‌های عمرانی در محوطه تاریخی ارگ سلطانیه تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد و با انجام این امور تحول بسیار بزرگی در محوطه ارگ تاریخی سلطانیه انجام می شود.

همچنین رئیس شورای شهر سلطانیه گفت: ۱۹ اداره و نمایندگی در شهرستان افتتاح شده که دیگر ادارات و نمایندگی‌ها نیز باید برای توسعه شهری در سلطانیه ایجاد شود.

جعفر ایوار افزود: سلطانیه دارای ظرفیت‌های تاریخی انسانی و کشاورزی بوده و نقش مهمی در توسعه استان دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال جوانان و بیکاری در شهرستان سلطانیه، گفت: با توجه به استقرار شهرک صنعتی از استانداری برای جذب سرمایه گذاری در راستای اشتغال جوانان درخواست کمک داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با بیان اینکه طیسال‌های گذشته سلطانیه به عنوان بخشی از شهرستان برخورداربوده است، افزود: در بحث میراث فرهنگی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته واما زمین‌های متعلق به افراد حقیقی و حقوقی در شهر سلطانیه باید تعیین تکلیف باید شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۵۲/پایان_فعالیت_های_عمرانی_در_محوطه_تاریخی_ارگ_سلطانیه_تا_تیرماه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: