Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-03-28@15:51:00 GMT

حاشیه های آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۵۷/حاشیه_های_آیین_افتتاحیه_مسابقات_بین_المللی_ووشو_جام_پارس_در_سمنان

حاشیه های آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان

** آئین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با رژه تیم ووشوی کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و 2 تیم از جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی غدیر سمنان آغاز شد.
** این مسابقات بین‌المللی با حضور 12 تیم ووشو از کشورهای خارجی و 2 تیم از ایران شامل تیم جام پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر ووشو و تیم ووشو سمنان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** این مسابقات در وزن های 55+، 60+، 65+، 70+، 75+، 80+، 85+، 90+ و 95+ کیلوگرم در 2 بخش ساندا و تالو به طور رسمی از روز شنبه 26 ماه فروردین به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر سمنان آعاز می شود.
** محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران مهمانان ویژه آیین افتتاحیه این مسابقات بودند.
** محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و سید عباس دانایی فرماندار سمنان و فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در این آیین حضور داشتند.
** در این آیین از استاندار سمنان به خاطر حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی در سمنان تقدیر شد.
** در آیین افتتاحیه این دوره از رقابت ها آیین های بومی و محلی استان سمنان به نمایش گذاشته شد و تندیس یوزپلنگ آسیایی که استان سمنان یکی از زیستگاه‌های این گونه در حال انقراض است به نمایش درآمد.
** نیروهای انتظامی برای پیشبرد مطلوبتر امور و ایاب و ذهاب به ورزشکاران و تماشاگران ناظر بر امور هستند.
** در اطراف سالن ورزشی غدیر پارچه نوشته هایی با عناوین آغاز این رویداد ورزشی و خوشامدگویی ورزشکاران نصب شده است.
** آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو با استقبال جدی شهروندان و علاقه مندان به ورزش ووشو مواجه نشده است.
** زمان آغاز آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت 17 امروز اعلام شد که با کمی تاخیر شروع شده است.
** اعضای تیم های مدعو خارجی از تاخیر آغاز آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی ووشو گلایه داشتند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس روز یکشنبه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در سمنان پایان می یابد.
7443/6026/7339/7440
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش/ محمدرضا یوسف نزاد/ علیرضا عربی انتشار دهنده: مصطفی دهقان - جانعلی فتحی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۵۷/حاشیه_های_آیین_افتتاحیه_مسابقات_بین_المللی_ووشو_جام_پارس_در_سمنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: