Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:29:53 GMT

دعوت از رئیس جمهور برای حضور در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۶۱/دعوت_از_رئیس_جمهور_برای_حضور_در_افتتاحیه_مسابقات_بین_المللی_قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، در نشست خبری تشریح برنامه‌های سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، که صبح امروز، 27 فروردین‌ماه در سازمان اوقاف برگزار شد، از دعوت رئیس جمهور برای حضور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات خبر داد.

وی در ادامه افزود: از چند ماه قبل مکاتبات با دفتر ریاست جمهوری در خصوص حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم،صورت گرفته است، و امیدوارم با توجه به مشغلات فراوان رییس جمهور شاهد حضور ایشان در مراسم افتتاحیه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است: مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ساعت 17 روز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۶۱/دعوت_از_رئیس_جمهور_برای_حضور_در_افتتاحیه_مسابقات_بین_المللی_قرآن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: