Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:42:07 GMT

۲۲۱ معلم برگزیده استان لرستان تا پایان فروردین ماه معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۹۵/۲۲۱_معلم_برگزیده_استان_لرستان_تا_پایان_فروردین_ماه_معرفی_می_شوند

۲۲۱ معلم برگزیده استان لرستان تا پایان فروردین ماه معرفی می‌شوند

دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۲۱ معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستان‌ها، استان و کشور تا پایان فروردین ماه در لرستان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، خیرالله خیرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی 800 پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستان‌های لرستان اظهار داشت: 221 معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستان‌ها، استان و کشور تا پایان فروردین ماه معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمان برگزیده در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبان سلامت و مربی پرورشی ارزیابی می‌شوند.

دبیرسی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان به ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در این دوره با رویکرد بومی و منطقه‌ای و اولویت شایستگی‌های علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و معرفتی 200 معلم برگزیده شهرستانی و منطقه‌ای، 20 معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری انتخاب و در هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

خیرایی عنوان کرد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده‌های معلمان برگزیده در سطح مناطق و شهرستان‌ها تا 18فروردین ماه ادامه دارد و سپس تا 20 فروردین ماه 20معلم برگزیده استانی مشخص می‌شوند.

وی زمان بررسی و معرفی معلم برگزیده کشوری را 25 فروردین ماه اعلام و تصریح کرد: نهایتاً تا پایان فروردین ماه 221معلم برگزیده استان لرستان معرفی می‌شوند.

خیرایی کار در آموزش و پرورش را یک نوع سرمایه گذاری خواند و بیان کرد: در قرن 21 کشورها به‌ واسطه ذخایر زیرزمینی‌ به‌ عنوان کشور برتر شناخته نمی‌شود بلکه در تولید دانش، مقالات و اختراعات است که کشورها با هم به رقابت خواهند پرداخت .

دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش‌ و پرورش لرستان عنوان کرد: در چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تأکید شده که ایران باید در سال 1404 مقام نخست تولید دانش خاورمیانه را داشته باشد.

خیرایی با عنوان اینکه ویژگی‌های تعلیم و تربیت در قرن 21 بر چهار ستون استوار است تصریح کرد: یادگیری برای چگونه یادگرفتن، یادگیری برای زیستن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای عمل کردن چهارستون مهم تعلیم و تربیت است.

وی خاطرنشان کرد: در سی و سومین دوره انتخاب معلمان برگزیده، معیارهای بومی و حرفه‌ای مدنظر قرار گرفته است که بر پایه روش‌های تدریس، دانش معرفتی ، روانشناسی تربیتی و فناوری آموزشی استوار است.

انتهای پیام/

R41450/P1384/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۹۵/۲۲۱_معلم_برگزیده_استان_لرستان_تا_پایان_فروردین_ماه_معرفی_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: