Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:37:45 GMT

۲۲۱ معلم برگزیده لرستانی تا پایان فروردین‌ماه معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۱۹۶/۲۲۱_معلم_برگزیده_لرستانی_تا_پایان_فروردین_ماه_معرفی_می_شوند

۲۲۱ معلم برگزیده لرستانی تا پایان فروردین‌ماه معرفی می‌شوند

خرم آباد- دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۲۱ معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستان ها، استان و کشور تا پایان فروردین ماه معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیر الله خیرایی با اشاره به بررسی ۸۰۰ پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستان‌های لرستان اظهار داشت: ۲۲۱ معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستان ها، استان و کشور تا پایان فروردین ماه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمان برگزیده در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی ارزیابی می‌شوند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش لرستان به ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره با رویکرد بومی و منطقه‌ای و اولویت شایستگی‌های علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و معرفتی ۲۰۰ معلم برگزیده شهرستانی و منطقه‌ای، ۲۰ معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری انتخاب و در هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

خیرایی یادآور شد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده‌های معلمان برگزیده در سطح مناطق و شهرستان ها تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن تا ۲۰ فروردین ماه ۲۰ معلم برگزیده استانی مشخص خواهند شد.

وی زمان بررسی و معرفی معلم برگزیده کشوری را ۲۵ فروردین ماه اعلام کرد و گفت: نهایتاً تا پایان فروردین ماه ۲۲۱ معلم برگزیده استان لرستان معرفی خواهند شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش لرستانکار در آموزش و پرورش را یک نوع سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: در قرن ۲۱ کشورها به‌ واسطه ذخایر زیرزمینی‌ به‌ عنوان کشور برتر شناخته نمی‌شوند بلکه در تولید دانش، مقالات و اختراعات است که کشورها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خیرایی عنوان کرد: در چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تأکید شده که ایران باید در سال ۱۴۰۴ مقام نخست تولید دانش خاورمیانه را داشته باشد.

وی با عنوان اینکه ویژگی‌های تعلیم و تربیت در قرن ۲۱ بر چهار ستون استوار است، تصریح کرد: یادگیری برای چگونه یادگرفتن، یادگیری برای زیستن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای عمل کردن چهارستون مهم تعلیم و تربیت است.

دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش‌ و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: در سی و سومین دوره انتخاب معلمان برگزیده، معیارهای بومی و حرفه‌ای مدنظر قرار گرفته است که بر پایه روش‌های تدریس، دانش معرفتی، روانشناسی تربیتی و فناوری آموزشی استوار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۱۹۶/۲۲۱_معلم_برگزیده_لرستانی_تا_پایان_فروردین_ماه_معرفی_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: