Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:34:04 GMT

آزمون‌های پایان‌دوره طرح دانشجو معلم حفظ قرآن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۰۷/آزمون_های_پایان_دوره_طرح_دانشجو_معلم_حفظ_قرآن_برگزار_می_شود

آزمون‌های پایان‌دوره طرح دانشجو معلم حفظ قرآن برگزار می‌شود

مدیر آموزش مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری آزمون‌های پایان‌دوره طرح دانشجو معلم حفظ قرآن و طرح دانشجو معلم ترجمه و مفاهیم قرآن در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

محمد ضرغام، مدیر آموزش مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به آزمون‌های پایانی دوره‎های طرح دانشجو معلم حفظ قرآن و طرح دانشجو معلم ترجمه و مفاهیم قرآن گفت: این آزمون‌ها در تاریخ‌های 26 تا 30 فروردین‌ماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امتیازات در نظر گرفته‌شده برای قبول‌شدگان این آزمون گفت: شرکت‌کنندگانی که حدنصاب این آزمون‌ها را کسب کنند، علاوه بر اینکه گواهی این دوره به آنها اعطا خواهد شد، می‌توانند در دانشگاه محل تحصیل خود به تحصیل رشته قرآنی مربوطه بپردازند.

دوره‎های طرح دانشجو معلم حفظ قرآن و طرح دانشجو معلم ترجمه و مفاهیم قرآن از 23 لغایت 28 بهمن‌ماه سال گذشته با حضور 72 نفر دانشجو معلم حفظ و 91 نفر دانشجو معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مجتمع یاوران مهدی (عج) و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

درس‌های این دوره‌ها عبارت بود از روش‌ها و فنون تدریس، آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی، آموزش قرآن از نگاه قرآن و اهل‌بیت(ع) و اصول و روش‌های حفظ که در کنار آن کارگاه روش تدریس حفظ و ترجمه و مفاهیم با هدف ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان در زمینه تدریس قرآن کریم در رشته‌های حفظ و ترجمه و مفاهیم و تأمین معلمان مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت تدریس در دوره های مربوطه برگزار شد.

دوره اول این طرح در رشته صحیح‌خوانی قرآن شهریور ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و با حضور 120 نفر از دانشجویان بود.

انتهای‌پیام/

R1392/P1397/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۰۷/آزمون_های_پایان_دوره_طرح_دانشجو_معلم_حفظ_قرآن_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: