Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@17:46:09 GMT

حضور نمایندگان سرخ‌آبی‌ها در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۵۴/حضور_نمایندگان_سرخ_آبی_ها_در_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا

حضور نمایندگان سرخ‌آبی‌ها در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 12 و 30 دقیقه فردا چهارشنبه در کوالالامپور محل استقرار کنفدارسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و محمد حسین زرندی مدیر رسانه باشگاه استقلال نیز عبداللهی را همراهی می کند.
همچنین از باشگاه پرسپولیس پندار خمارلو مدیر روابط عمومی به همراه امیر حسینی عازم مالزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال و پرسپولیس از ایران و الدحیل و السد از کشور قطر نماینده های کشورهای غرب آسیا و چونبوک هیوندای و سوون سامسونگ از کره جنوبی به همراه تیانجین چین و کاشیما آنتلرز از ژاپن چهار نماینده شرق آسیا هستند که در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی روزهای 5، 6 و 7 شهریور ماه و دیدارهای برگشت روزهای 26، 27 و 28 شهریور برگزار خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۵۴/حضور_نمایندگان_سرخ_آبی_ها_در_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: