Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@10:50:48 GMT

زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۹۰/زمان_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا_اعلام_شد

۱۵ آذرماه قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود. آفتاب‌‌نیوز : زمان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال آسیا ۱۵ آذرماه قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ برگزار می شود.
با اعلام AFC در این مراسم سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ها حضور خواهند داشت و پس از برگزاری این مراسم در کلاس های آموزشی دو روزه در محل اجلاس برای حضور در مسابقات فصل آینده شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وضعیت تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هنوز معلوم نیست و طی روزهای ابتدایی آذرماه مشخص خواهد شد.ورزش سه

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۹۰/زمان_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: