Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@18:24:32 GMT

اعلام زمان قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی لیگ آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۹۲/اعلام_زمان_قرعه_کشی_یک_چهارم_نهایی_لیگ_آسیا

روزنامه استادالدوحه قطر از اعلام زمان مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرورزشی،این روزنامه قطری نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در مقر خود در مالزی در روز 23 ماه می میلادی (2 خرداد) برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن هم‌اکنون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند که صعود 2 تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی به نظر می‌رسد.

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۹۲/اعلام_زمان_قرعه_کشی_یک_چهارم_نهایی_لیگ_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: